Monteverde

17 januari 2014 - Monteverde, Costa Rica

Oh, dat was ik nog vergeten te vertellen. Gisteravond wil ik mijn deur open doen ..breekt de sleutel af! Gelukkig was er nog iemand in het hotel, dus kon ik de reservesleutel krijgen. Pfff!
Vanmiddag had ik een blt sandwich (bacon, sla, tomaat)...vraagt die ober of ik de vegetarische variant wil ?! Het was heerlijk. Tot nu toe heb ik telkens goed gegeten.
Na de lunch zijn we naar een vlindertuin geweest. Deze zat een stukje buiten het dorp....dat betekende weer een fikse klim en afdaling. Mijn kuitspieren worden goed getraind! Er was een rondleiding met een gids. Ik kreeg een bakje mee met een vlinder. Deze mocht ik loslaten in een vlindertuin. Het was een blauwe morpho, of zoiets, in ieder geval hij is groot en blauw. Dat was leuk om te doen. Het is de hele dag slecht weer geweest. Nevel, regen en harde wind. Ik denk dat het rond de 20 graden is. Wel heb ik vandaag diverse hele regenbogen gezien, grote en kleintjes.
Om 5 uur ging ik weer terug. Ff wat drinken en wat nootjes gekocht en nu zit ik ff te relaxen op bed met een lekker muziekje en mijn boek. Net zag ik nog een kolibrie nectar uit een bloem in de tuin halen. Prachtige beestjes, razend snel. Als ze vlak langs vliegen, dan hoor je de vleugels zoefen! Zo snel gaan ze heen en weer.
Vanavond hebben we met de hele groep gegeten. Weer lekkere vis.
Morgen gaan we naar Rincon de la Vieja. Daar schijnt het warm te zijn!

1. Anneke en Bart:
    17 januari 2014
    Wat weer een mooie foto's die je met ons deelt.
    Fijn dat je iedere keer lekker eet, je kan zelf kiezen waar je gaat eten of is dat allemaal geregeld?
    We hopen voor je dat het weer nu wat beter wordt:-). Xx