Houston - Schiphol

10 februari 2014 - Schiphol, Nederland

De tijd op Houston is voorbij gevlogen. Het duurde eerst al 1,5 uur voordat we door alle controles waren. Toen was er nog ruim 3 uur over. Eerst hebben we ff ontbeten. Daarna zijn we met zijn tweeën naar gate B gegaan. Dat is een nieuw stuk op het vliegveld. Daar kom je met een soort monorail trein. Erg gemakkelijk. Het zag er een stuk mooier en gezelliger uit. Leuke restaurants en winkels, én gratis wifi. Kon ik mooi nog ff mijn verslag doorsturen met de foto's. We hebben een lekker bakkie thee gedronken en wat gekletst. De tijd vloog voorbij. Toen weer met de trein terug. We konden gelijk het vliegtuig in.
We zouden om 15:40 vliegen, maar pas om 16:20 gaan we de lucht in! De computer zegt dat we er 8:19 over vliegen. We hebben dus wind mee! Om half 8 landen we. De koffers komen snel, ff iedereen gedag zeggen. Papa en mama kwamen snel, dus nu ga ik lekker ff een tukje doen in mijn eigen bed.
Leuk dat jullie me gevolgd hebben. En bedankt voor alle lieve reacties!